Doha och Bangkok

Äntligen framme i Thailand!
En stressig start men vi hann med planet! Vi roade oss i ca 6 H med film till Diha. Jag har nu hunnit med att se en man som heter Ove och Mad Max fury road, sjuk fattade inte riktigt faktiskt. 3 H följde på Dihas flygplats som var en fin, lugn och tyst flygplats. Sedan följde 6 H flyg till Bangkok.

Riktigt segt att åka så långt och sitta still så många H. 

Framme var vi imorse i ett hett och fuktigt Thailand. I passkontrollerna sitter poliserna i hawaiiskjorta vilket livade upp stämningen. Sedan stig en man med våra namn på en skylt och körde oss till hotellet. Helt färdiga tig vi en powernap innan vi tog oss ut på stan för att äta. Ett stånd med ris där du fick välja tillbehör fick det bli.. Vi blev snart varse om att vi var i Thailand då det brann i munnen på oss. Efter maten har vi slappat vid poolen och somnat i skuggan. Min ambition den här resan är att sola men inte bränna mig, vi får se om jag lyckas! 

Nu är vi äntligen här som sagt och jag ska försöka uppdatera bloggen :-)

To be continued .. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0