I'm with twitter.

 
Har haft en tanke som säkert många (haha, ja mina typ 13 läsare) kanske tycker är töntigt. Men jag funderar på att börja skriva på engelska. Eller ja, kanske både svenska och engelska. För faktum är att jag går i skolan nu, men det var innan dess väldigt många år sedan jag studerade. Nu ska vi läsa buisness english och faktum är man blir ju inte bättre på engelska om man inte läser, skriver och pratar engelska. Så varför inte ge det ett försök? Men vi tar det from nu va ;) ?
 
Imorgon händer det spännande saker i skolan, förhoppningsvis. En barcamp (vet fortfarande inte riktigt vad det innebär, själva ordet altså). Men iallafall en tema med fokus på hållbar turism. Faktum är att ska kommande generationer ha möjlighet att åka på semester som vi gör så måste vi resenärer/turister och företagen/branschen titta på framtida möjligheter inom hållbarhet för turismbranschen. 
Allt vad gäller miljö, schyssta arbetsvillkor, att pengar går till lokalbefolkning så man kan fortsätta bedriva turismverksamhet m.m.
Bl.a. kommer föreläsare från Scandic, Fritidsresor, Jambo Tours m.fl.
Ska bli spännande att se vad dagen har att erbjuda, mer om det imorgon helt enkelt.
Till denna dag vill skolan att vi ska twittra och marknadsföra dagen så mycket som möjligt, så nu voila! Iäm with Twitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0