25 dagar

Hej hopp.
25 dagar har gått sedan sist jag skrev.. tydligen.
Hehe!
Har verkligen känt mig helt koko i kolan om man säger..
Det har vart sjukdom med feber och sängliggande, 2-3 sista intensiva skolveckorna med arbeten, tentor, säljsamtal etc och det har vart LIA.
Herregud.. då går tiden kan man säga..
Har fått påtryckning av Sarah i klassen att uppdatera, och ja, de är klart jag ska göra det.
Bloggen är ju någon form av andningshål när man vill berätta, visa och kul att ha att titta tillbaka på.
Därav detta inlägg.
Har idag gjort en to to list, eller den heter Malins giganourmous to do list.
Sjukt!!
Hinner bara en bråkdel av det jag skulle vilja göra!
Men men, man är bara en person.. kan man inte klyva sig som en atom lixom.
hehe.
Jaja, ett livstecken från mig.
Ha en riktigt bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Woho!! Bra Malin, du är BÄST!!

2015-04-30 @ 20:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0