Tisdag

Hej hopp.
Idag är det tisdag.. 
Var en riktig våghals igår som både gick två promenixer samt var med på ett pulsgräningspass. Fyfan!
5 övningar * 40 sekunder
3 övningar 20 sek*4 gånger

Detta är omgång 1 och tar ca 15 min ned kort vila mellan åt. 
Jag var DÖD efter första omgången. 
Men då har man en omgång kvar....
Var både yr, kräkig och flåsig. 
Ärligt träningsvärken idag, ond, men de där behövde jag.

Dock kände jag att det var "ugglor i mossen" när jag skulle sova. Och som jag misstänkte... Kände mig "förkyld/sjuk" när jag vaknade. Och inte har det blivit direkt bättre... Suck!
Hoppas jag ej blir mkt sämre då det är middag imorrn o snart helg. 

Ikväll fick Markus laga mat.......

Ja jag jublade ju inte och studsade av glädje... Hehe! Fattar mig inte på denna rätt! Men men.

Har kommit i ett skov av att läsa bloggar , kolla instagram men framför allt kolla på Pinterest igen. Så roligt!! Och roligast av allt är när någon vill följa mig :) 

Tex Ving Sverige :)) 

Nu blir det promenad och sedan sömn. Over n out!

Kommentarer
Postat av: -

Varför gå en promenad till om du redan kände dig risig?! :(

2014-05-21 @ 17:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0