HELGHELGHELGHELGHELG

Fredag fredag underbara fredag.
Jag vaknar alltid tidigt på fredagar och känner mig också oförskämt pigg.
Morgonpromenad - check.
Men gick och tänkte under promenadens gång - när ska jag sluta orka med detta.
Har en liten träningssvacka just nu, mentalt, men det är bara att köra på, snart försvinner nog det också precis som ett grått väder.
M är borta ikväll så jag hoppas på lite tjejkväll med god mat och let's dance här hos mig.
 
Men imorrn ser jag fram emot lite extra, jag och Mammi ska på melodifestivalen i friends arena. Nej det har inte vart några direkta katapultlåtar iår inte så vi har övervägt egen freestyle ;)
Men själva upplevelsen och att få vara tillsammans det är det jag ser fram emot mest.
Fika, shopping, luncha och sedan fest på friends arena med god natt sömn på hotell efteråt.
På söndagen hoppas jag att vi kan locka upp pappa och kanske gå på nått museum eller hitta på nått annat kul. Vi får se.
En batteriuppladdningshelg helt i min smak!
Grattis Helg!!
 
(från förra årets mellouppladdning, pralinätning i stadiums provhytt, lyxlivet på en pinne ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0