Fy farao!

Det heter nog just do it för en anledning.
Mer opeppad tjej för träning just denna kväll får du nog leta efter.. Skojade med Kristian o sa att jag hatar att träna, jag vill nog ha en bilring kring magen o flyta runt i havet i sommar ;)

Men som sagt just do it!
Pallrade mig upp på löparbandet, intervaller 1+2 i 30 minuter.
Just denna kväll resulterade det i personbästa. Om jag hade sprungit en mil idag hade jag gjort det under 60 minuter. ( vet inte om det är långsamt i normen mätt ) men den tanken gör mig glad.
Tänk i början av året sa jag att jag önskade att jag kunde springa 5 km utan att tycka att det var asjobbigt, ah jobbigt är det fortfarande, men jag klarar det och det är jag jätteglad och stolt över :)

Nu tar jag mina färgglada ben o fötter hem :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig och målinriktad du är, blir inspirerad och stolt! kram Mams

2014-03-06 @ 21:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0