Dagens träning

Igår så när jag slutade (HALLELUJA) 15:30 men gick ifrån jobbet 16:00 så hade ju jag ett liv efter jobbet.
Återigen HALLELUJA.  Prisa sommarschemat.
Jag ÄLSKAR att laga mat, prova lite nyheter etc men känner bara att jag får inte ihop det i vardagen.
Så som Kristian alltid säger, man blir bra på det man övar på, och jag har övat DÅLIGT.
Anyway, bestämde mig för att baka. Bläddrade i mina 20 kokböcker, internet....
Tillslut bestämde jag mig för chocolate chocolate chip cookies samt kolakakor.
Dessa JÄVLA kolakakor som ska vara SÅÅÅ enkla att göra och enligt receptet, om gästerna är på väg så tar de bara 30 min att göra. Har försökt mig på dessa kakor tidigare och det har bara inte blivit bra.
Suck!
 
Hur blev resultatet efter en hel kväll i köket då??
Sammanfattar det hela med att jag säger upp mig som bagare av småkakor för evig framtid.
Så tråkgit!!!!! :(
Gjorde dock en kladdkaka och rabarberpaj häromsistens felfritt... så varför ligger det en småkakeförbannelse över mig?
Okej om de blivit fula men goda... men inte ens det. Suck!
 
Efter jag trötsätit för många av mina fula kakor så tog jag mig idag i kragen och tränade.
Mäter mig bara med mig själv och ingen annan, men jag tycker jag vart duktig!
36 latsdag 30-35 kg
20 armhävningar på fot
100 höftlyft ( på golv / pilatesboll)
100 situps
80 sidolyft med 10 kgs platta
36 marklyft med 40 kg
 
Nu väldigt trött, sitter på jobbet och ska förhoppningsvis ha ett möte om 25 minuter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0