Blandat

Hej hallå.
Torsdag, måste då säga att veckan går FORT!
Sista veckan då alla är på jobbet fr.o.m. nästa vecka är Jennie och Veronica på semester.
I veckan har det inte hänt så mycket. 
Tog en morgonprom med Matilda i måndags och sedan mötte vi upp Eriks för lite semestersnack och solning. Detta resulterade i en hängpattebränna.. Min bikiniöverdel hade väl åkt ner lite granna ( skyller på det iaf ) och en bikinibyxebränna med oerhört hög midja... Inget fel på det igentligen men ingenting för mig hehe. 

Jag o Markus har börjat kolla på den nya säsongen av Orange is the new black mkt bra!

Och är även stolt lillasyster till nyutexaminerad storasyster, som jag till min sorg ej hade möjlighet att fira nu i början av veckan. 

Idag har jag tagit mig en låååångpromenad, men det är tråkigt utan en promenadkompis må jag säga. 

Till helgen blir det student och examensfirande. Och jag skulle vilja åka till Täby för shopping, tror ej jag hinner men man kan ju alltid hoppas :)) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0