Gårdagskvällen

Som sagt kvällen fortsatte mot nyfiken gul ( därförinnan hade jag glömt mitt SL-kort vilket utbröt en liten inre panik men allt löste sig!). Nyfiken gul var ett litet mysigt ställe där man beställde mat men du fick stå och grilla den själv. När man satt och drack ett glas rosé kunde man titta på folk som tränade i ett utegym, hade löparskola, båtar eller varför inte på Sanna Bråding som med nyfödd i barnvagn traskade förbi. 








Sedan gick vi vidare till vårt matställe för kvällen. Thaibåten. En båt som de gjort om till restaurang och klätt ut i växter, neonlampor och tom en sandstrand. Jag var jättenöjda och det var jättegott, däremot fick några av tjejerna lite fel så tyvärr lite rörigt med servicen. 









Man hade sin egna lilla ringklocka, smidigt!!




Slutligen så gick vi och tog en drink på nått random ställe där det tydligen råkade vara nån elektrosnubbe som hade spelning, hans 10 fans var även där och tjoade. 
När emma och jag ska beställa så kommer en tjej fram till mig och frågar:
- " hej, ursäkta, men känner inte du Jonna Nybäck? "
Hehe snacka om att bli snopen.
Jo då det gör jag och plötsligt ser jag att det är Natalie Jonnas kompis som vi sov hos när vi var på Martins sista fest i Hässelby. 
Jag säger då det small world!



Sedan en långprom hem med Globen i bakgrunden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0