Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Skitvecka träningsmässigt...
Känt mig förkyld hela veckan och 3 baddare till förkylningsblåsor i munnen.
:(
Visst har jag gjort som min målsättning.. när man är förkyld, då tar man en promenad.. men ändå är ju känslan efter en springtur och efter en promenad olika.
Därför var jag mer än opeppad att väga mig idag.
Men det är ju lixom inte klokt.....
=)
 
Från förra fredagen har jag gått ner 1,7 kg?!
Vad händer?!?!
Och total viktnedgång sedan start: 2,8 kg
 
Det är ju jättekul att det går bra, men manblir ju orolig och undrar när bakslaget kommer..
3,7 kg från mitt mål :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktigt Malin! Kämpa vidare med dina goda vanor!!!

2014-01-27 @ 17:50:23
Postat av: Anonym

Duktigt Malin! Kämpa vidare med dina goda vanor!!! Mams

2014-01-27 @ 17:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0