Tröttvecka

God morgon.
Usch vilken tröttvecka detta vart, har haft svårt att somna, sovit dåligt och vart trött och sett trött ut.
USCH!
 
I helgen så var jag o M på middag hos Kent & Lena i tba. Värsta tacomiddagen med carnitas, hemmagjorda tortillabröd, massa såser. MUMS! Key lime pie och kaffe. MUMS!
Rullade hem till Nyköping bokstavligt talat.
 
Dagen därpå blev rätt så lugn, vi gick på stan och laddade inför kvällens firande av A-k och Sara som båda hade fyllt 25. En jätterolig fest, jag var bara så fruktansvärt trött och ville gå hem några ggr, men blev stoppad av mina fina vänner och min danstokige kille. hehe. Vi gick typ 100-150 m ifrån lokalen och då började han klaga över att han inte hade fått dansa klart.. hehe så självklart gick vi tillbaka.
Rolig kväll iaf!
 
Nu i veckan har det väl inte hänt så mkt spännande, träning, jobb, äta, och typ sömn.
Har bokat klipptid, bankmöte och bokat datum då jag ska hälsa på Emma i Lund, och kanske en tripp till köpenhamn, ska bara köpa tågbiljetter nu :)
Är uppe i 25/300 en 12:e del avklarat :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0