Suck!

:(
 
"Dåliga nyheter", eller?!

Men man är ju peppad, man sliter och kämpar och idag var det bakslaget som kom.
Däremot är jag lite konfunderad på vågen .. ( alltid bra att kunna skylla på nått va? ;) )
Men först visade den X,7 sedan X,4, X,3, X,2, X,4, X,3 ( ja jag prövade ett par ggr)
Men någonstans X,2-4.
Innebär en viktuppgång på lika mycket som jag typ gick ner förra veckan.
Då undrar man ju.. var vågen verkligen sann förra veckan.
Orkar inte grotta ner mig för mycket i det för jag blir bara irriterad och på dåligt humör.
 
Reflektioner från denna veckas träning.
Mycket promenader utomhus och iomed all snö kanske det inte vart så hög puls som det kan vara.
Har också kört skivstång så mer styrketräning, kanske har det nått med resultatet att göra.
Suck! Man blir besviken, men det är ju bara att ta nya tag. Att ge sig nu verkar ju bara dumt.. ska bara sura en eftermiddag!
 
Men jag tror för mig egen del är det bättre att "erkänna" / berätta om sina framgångar eller motgångar, annars kommer jag aldrig få en förändring, och det är ju en förändring jag vill få till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0