Jäkla skit!!

Jag är verkligen disträ och allt därtill just nu..
Det är bara för mkt!
Idag när jag var på väg till jobbet så tänker jag skulle inte jag till logopeden... jo men fan det skulle jag ju.
2:a gången jag missar... vafan!?!
Blir så jävla trött... så jäkla onödigt... det är ju inte gratis direkt... oavsett om jag kommer eller ej.
SUCK!
 
Så nu blev jag på sådant jäkla dåligt humör.
Kunde kanske vart värre och världen går inte under. Men jag är verkligen en person som hatar att komma försent, är alltid i god tid etc. Då känns det extra jobbigt!!!
 
I lördags då var jag ju hundvakt på förmiddagen, såååå mysigt...
Vill verkligen ha en hund någon gång.
Just nu känns det som jag vill mycket... men kommer inte nån vart.
Ska väl coola ner mig i januari så får vi se om tankarna klarnat i februari.
 
I lördags var jag och Markus på fest hos de hemkomna kubanerna. :D
FINmiddag med findricka och fincigarr... herregud så kul man kan ha, och vilka diskutioner  sedan.. högt i tak skrev Johan dagen efter... frågan är om det ens fanns ett tak :)
Ut till St:annes gick vi sedan och där var det dött kan man säga.. vi gick ju ut för en drink.. och inte ens en drink tog vi eller Sarah stackarn fick sig en fireball..
 
Dagen efter mådde man lite som kubanska inbördeskriget. Jag o M gjorde inte många knop förns vi tog oss i kragen och styrde promenaden mot M & P. JÄTTEGOD mat och årets första semla åt vi.
Sedan blev det resediskutioner hela kvällen... på gott och ont.
 
Idag har jag gått promenad ( 18/300) och tvättat och tydligen då missat min logopedtid. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0