Från en fredag till en annan.

Hej påre!
Äntligen fredag igen, även om detta var en kortvecka så kändes den ofantligt lång måste jag säga.
Har du tränat mer än tidigare och var idag spänd att få gå upp och ställa mig på vågen.
..........
-0,2
Ja, det är ju iaf bättre än -0,0 .... men det är fan ingen stor tröst.
Pratade lite med K på jobbet ang träningen... och då sa han den dystra sanningen. Det handlar mest om vad man stoppar in i kakhålet. Jag har ju flera mål än bara viktmässigt... Men det är ändå en big deal.
Känner mig dock mer fysiskt stark.. och som Mamma sa, man ska ju ta måtten också vilket jag inte gjort. Men men det är ju bara att kämpa på.
K gav mig iso recept. Men seriöst, ska man gå in för någonting så ska man verkligen vilja. Kan jag se mig själv träna mycket mer än jag gjort tidigare nästa år också - JA.
Ser jag mig själv äta kikärtor/bönor/linser 3 ggr eller mer i veckan - NEJ.
Jag vill inte tumma på min mat. Altså lite självklart.... men inte byta bort allt.
Jag får sådan glädje av mat, sedan menar jag inte på att man kan hitta nya recept idéer som man inte går igång på. Men byta allt för minus på vågen där är jag inte ännu iaf.
Sedan beror det ju på hur viktigt det är för en samt hur snabbt man vill ha resultaten.
To be continued ....
 
Min tanke iår är ju att träna 6 dgr i veckan. Dvs 304 träningstillfällen under 2014.
Men träning kan också innebära en powerwalk. Men 300 tillfällen 2014 det vill jag komma upp i. Wish me luck.


Pass nummer 9 för iår blir efter jobbet. Sugen ... - nej! Efteråt.... Succé!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0