God morgon God middag God kväll

Hej hopp.
Veckan går fort, helgen ännu fortare.
Har verkligen haft en sådan bra helg!!
Fredagen/helgen startade med en fika tillsammans med Anna-Karin och Alex, jättemysigt.
Gick hem och lagade mat och sedan trotsade jag och M vädret och gick till Sarah & Johan. Många skratt som vanligt, godis och invigning av 50-tals radion.
Klockan hann slå 00 alldeles för fort och jag var tvungen att hoppa i säng för att jag skulle jobba.
Vi hade massa pass på CMS under lördagen och det var en lyckad dag.
Var dock helt slut, äta, handla, duscha, laga - för sedan kom Frank & Åsa över för Schlagerkväll.
Mello - flopp! Men jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde denna kväll, och jag har aldrig sett grabbarna dansa så mycket. Helt galet men så kul!!
Klockan blev väl 2 innan Åsa lyckades övertyga Frank om hemgång, så söndagen var SEG som kola.
Men vi kom tillslut iväg till Matilda och Ludde för semelfika och middag på Rhodos, samma sak där alltid lika mysigt/ trevligt.
 
Reflektionen efter denna helg är att jag verkligen har så himla fina vänner, ( inte bara de jag nämde i detta blogginlägg ). Jag har verkligen de bästa vännerna i hela världen. Och jag gillar deras respektive så mycket också, och när paren träffas, eller när jag träffar mina vänner... allt är så bra. Vi har så kul, och det ger mig så mycket energi! UNDERBART!!!
 
Sen så blev det måndag igen, känner sjukdomen kommer krypande, trött har jag också vart.
Men har ändå vart på min promenad med Matilda och besökt logopeden.
Nu väntar fringeavsnitt med mitt hjärta och sedan sömn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0