Dagens ros

Säga vad man vill om Sj. Men dagens ros vill jag ge till killen på SJs resebutik. De har "några" kunder en dag som denna vill jag lova, snarare flera tusen kunder. Hade nu en timma kvar innan mitt tåg skulle gå så var inte superstressad. Tog min kölapp, satt ner, väntade. Frågade om ett studentkort med obegränsat resande mellan nyk-sthlm och frågade om man kunde köpa det hos honom. 
Delvis sa han då, korten kan du få här, men du fyller på/köper dem i en automat. Närmsta finns på spår 10. Vill du att jag följer med dig ut och hjälper dig köpa/fylla på kortet? Eh ja hemskt gärna!
Tänk er, han följde mig hela vägen och såg till att jag fick mitt kort. Det, det är service det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0