Onsdag

Hello.
Onsdag idag och 2 april. Igår lurade Markus mig, men ärligt talat, det stör mig lite fortfarande för jag tyckte inte det var ett "kul" lur. Hehe. (Eller att jag gick på det kanske... )
Han ringde iaf och berättade att han hade blivit medbjuden till Tyskland i helgen inför lanseringen av nån golf samt att han skulle få åka på nån bana ( som tydligen var väldigt känd när jag sedan pratade om det på jobbet). hehe.
Jag tänkte det skulle ju faktiskt kunna vara sant. Men M påpekade att han aldrig skulle få åka på den banan och bilen faktiskt redan var lanserad.
 
HEHE, jahaja... bara bita i det sura äpplet!
 
Mitt horoskop idag:
Var väl inte en dag försent?!?!
Får se vad dagen bjuder på för ena besked.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0