hej hopp.

Hej hopp bloggen.
Ja just nu är jag en riktig tråkmåns vad gäller bloggskrivande.
Kommer mig bara inte för, även om jag skulle ha saker att dela med mig utav.
But here goes...
Man måste tänka tillbaka lite granna.
I fredags så startades påsken, jag jobbade halv dag och mötte sedan upp mamma o pappa för fika på stan. Mina gulliga föräldrar är verkligen världens bästa. Men de är på tok för snälla mot mig!!
<3 <3
Pappa hade fått nån rabatt på Classes så vi gick och införskaffade mig en superlätt reseväska!
Efter det gick jag hem och sov, trots att jag bara jobbat halv dag var jag totalt slut.
När jag vaknade tog jag mig hem till vaddare då min syster kommit hem också.. Så mysigt att hon är hemma i nypan och hälsar på. Vi grillade och åt gott och hade det mysigt. Åkte hem runt 11 snåret och började laga en skagencheescake. Sen var det sömn.
 






På påskaftonen tog jag och M en långpromenad längs ån och det var verkligen SÅ fint. Blommor, fåglar och fantastiskt väder. Ut och morsa på svärisarna i tba och sedan påskmiddag på vaddare, en sen sådan kom inte hem förns närmare kl 01.00.
 














På söndagen så firade vi farmor som fyllde år. Mat och fika på svanis och på kvällen blev det middag som övergick i fest hos Ms bror och Sara.
 
Trött som få vaknade jag måndag morgon, ledig, solsken och satte mig på bussen mot sthlm för att träffa Sofie. :)
Fick komma till hennes jobb och hon fixade mitt hår så fint. Vi fikade på stan och sedan tog jag bussen hem igen där Matilda, Ludde och M hade styrt upp grillning. UNDERBART!!
 














Kortveckan eller kortarbetsveckan är snart till enda... och jag är inte ett dugg missnöjd över det!
Idag ska det få sluta eka i kylen och kolla vilken avancerad inköpslista, someone's excited!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0