Hemmåt

Seriöst.. Sj personalen ropar ut långa haranger på tåget om att det är två serier med tåg sammankopplat med bistrovagn OCH att man inte får ha ljud på under resans gång som på bio. Men allvarligt lyssnar vissa på så hög musik i sina lurar att det kvittar eller så sitter de brevid mig och snett mot mig och snarkar i olika höga stämmor. Säger det igen alltid lika spännande att åka tåg ;)

Nu är jag på g hem efter en underbar helg i Skåne hos Syster och Erik. Malmö igår med shopping, promenad, havet, synen av Danmark, middag, blev spilld på av servitris, kulturnatt, moderna museet, kändisspotting ( Tv kocken Anders Wendel ), rysk avantgard, awkward hälsning, kyla, somnandes i soffa. Mycket bra! Idag gick klockan oerhört fort. Frukost-Fika-Byebye-Tåg.

Så nu sitter jag här på tåget och lyssnar på snark.. :)
Lite roligt är det ju. Läser också min spännande bok, vid ett tillfälle var den så rolig att jag ville skratta högt och ljudligt... Men det känns lite förbjudet i tågSverige. Just nu passerar jag Nässjö. Väl i Nypan idag står det BingoLotto-helylle-pensio-söndag med "polarna" och M. 
Have a nice sunday!

















Kommentarer
Postat av: Matilda

Men oj asså va hände med huset på kajkanten?!!

2013-09-30 @ 23:15:32
Postat av: Matilda

Men oj asså va hände med huset på kajkanten?!!

2013-09-30 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0