Torsdag

Gääääsp nyvaken.
Täppt i näsan, hipp hurra!
Torsdag dagarna går verkligen sjukt fort. 1 steg närmare jul också :) hihi!
Markus är så snäll nu när jag är sjuk, dammsuger, sorterar strumpor, lagar mat. Min ängel <3
Vi har dessutom äntligen bokat min smartbox som jag vann typ förra hösten. Så vi ska åka och bo på hotell i november! Ska bli så mysigt!!
Just nu drömmer jag om New York, Dubai, London, Florida, Karibien, Hawaii, Australien. Åh vill resa! Jag o M får nog gå ner till resia och planera lite :). 
Snart helg jag får hoppas jag är frisk annars kan jag nog inte följa med på dagsaktiviteten när Sofie och Linn fyller. Men jag håller alla tummar och tår. 

Helt plötsligt infinner det sig ett så sjukt baksug hos mig :) vill bara baka. Kanske blir en bak fredag. Who knows. Ha en bra torsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0