25/11-13

Hej hopp.
Idag var jag uppe på vinden o röjde.. Det är galet så mycket sakernas har och saker man glömmer. Men hittade vad jag sökte.
Julsaker.. Eller ja en låda iaf. Behöver ju inte ha ner julgransprydnaderna nu men adventsstjärnor vill jag ju ha.
Försvunna skor - hittade.
Sen tog jag ner två tavlor och min gamla lampa. Jag o m har haft en vardagsrumslampa som är helt okej och jättetråkig. Så jag tänkte att vi skulle testa den i det här hemmet. Sen har vi velat ha en tavla i sovrummet. Så nu satte vi upp en vi redan hade. 
Frågan är nu... Kommer man plötsligt se en tavla en dag som man bara känner YES för och byter ut sinom tid, ELLER, slutar man titta för det inte är ett "behov" längre..?
Hur som haver, nu är de lite förändring iaf. 

I helgen som var tog jag o Markus en lugn fredag. Vi åt fredagsmiddag och ärligt talat minns jag inte när det hände sist faktiskt. 

Lördagen så åkte vi till Norröping. Markus som hatar att gå och shoppa med mig för jag är lite velig tog sig verkligen tid och såg till att jag köpte mig ett par nya snygga skor ( som jag tyvärr måste gå in lite granna.. Aj aj hälen ). Köpte också årets första julklapp :)
Och mysig lunch i knäppningsborg. Vilket lördagsmys.
På kvällen firade jag äldsta vännen Matildas födelsedag med fest och utgång det blev verkligen en lyckad kväll!!

Söndag lugn dag.. Trötta sega..
Lite spontant kom Sara o Johan på söndagsmiddag som slutade i : vinflaskor och många skratt åt gamla skolkataloger. Så en riktig toppenhelg. 

Och så blev de måndag igen.... Suck!!
Längtar till fredag då vi ska till sthlm o bo på hotell och bäst av allt äta på sthlm tapas. I LOVE TAPAS. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0