Weekend

Fredagen var väldigt lugn, Linnéa kom förbi en liten sväng. Var rätt trött och inte helt hundra ( som många andra dagar tyvärr).

På lördagen hade vi hockeyeftermiddag här. Vi utförde blindtest på ölsorter med M & F. Det gick väl sådär.. :)

Efter tog vi cykeln till Ludde, Berga och 25-års party. En trevlig kväll med mycket folk och vi får väl ändå säga att vädret var med oss.

Idag har M & jag vart rejält sega. Jag drog ner på stan & träffade S för en fika.
Efter så plockade M, F och J upp mig och har sedan ägnat större delen av dagen åt att titta på gumball 3000. ( ett bilrace igenom Europa som idag kört igenom / förbi Nyköping ).

När vi var på väg hem började jag må illa, igentligen så skulle vi på hockeyfinal hos F men har stannat hemma. Tydligen rätt beslut då det blev värre och jag började spy. Det är verkligen bland det otrevligaste som finns. Så nu ligger jag bara i sängen o vilar.. Ska väl försöka sova lite också.

Det var den helgen det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0