Vilken helg!

Fredag:
Jobbade tidigt var redan på jobbet 06:30, men de sjukade var igentligen att jag vaknade 05:15, av mig själv.
SUCK!
Sedan 10:30 så var det begravning och avsked av M's farfar. Jättefint men jobbigt såklart!
På eftermiddagen så grillade vi hemma hos mina päron och kvällen avslutades på McEwans.
 
Lördag:
M & J hade planerat en shoppingtur i Linköping, så vi stack dit. Uj uj uj vad M shoppade. Jag sa de han skulle aldrig ha tålamod att gå efter mig i butiker så som jag går efter honom. Men nu kommer han vara så fin i sina nya kläder. Jag och S drack vin och fnissade när de blev pålurade medförsäljning i form av strumpor.
Varje gång de slog till på nått så bekräftade de varandras val också, lite kul.
På kvällen blev det tacos, vin och cider. En mycket bra dag.
 
Söndag:
Vaknade, tog en liten promenad ner på stan, åkte till Nynäs brygga, kollade på lite kalvar. Plockade fägätmigej och liljekonvalj hemma hos M's mamma och pappa. Åkte och grillade på tjuvis med M & L, hamnen med dem också glass, rosé samt en pizzapicknik.
 
Känns som man hinner så mycket ibland.
Nu är det måndag.
1 vecka kvar till USA, växlat pengar, fikat, jobbat och vickat på pilates.
Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0