Progress

Har haft en alldeles alldeles underbar morgon ( nej kanske inte ).
Men har iaf haft städparty, städat alla rum!
Pjuuuh! Det behövdes.
Till detta trosor och bikinitopp samt bästa högsta musiken.
Kan inte rå för att Rihanna & Chris Brown är i topp två på min playlist.
 
"Just when I feel like givin' up on us, you turn around and give me one last touch. And made everything feel better, but even then my eyes got wetter. So confused want to ask you if you love me, but I don't wanna seem so week, maybe I've been California Dreamin"
 
Så jävla bra!!

Nu har jag ett fräscht hem och drygt 2 h kvar till jobb, lovely, börjar bli dags att ladda inför resa nästa vecka.
Har lixom inte börjat fatta, packa eller göra packlistor, väldigt ovanligt för att vara mig men har ju helgen på mig!
 
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0