Trött!

Nuförtiden är jag så trött!!
Man är lixom i ett vakum.
Det är sommar men inte semester, eller är det semester?
Det är ljust länge, man vänder på dygnet fast det inte är semester och ledighet... men för att man kan.
Börjar man 12.30 vissa dagar gör det inte nått att sova lite extra länge.
Men på riktigt, hur kul är det att vara uppe sent, gå upp sent och sen jobba.
Man hinner ju ingenting!!
 
Så jag försöker alltid gå upp 7, men de senaste dagarna har vart fruktansvärda när klockan ringt.
Jag vill inte, kan inte, orkar inte gå upp.. suck!
 
Men det är ju ändå skönt när solen lyser, fast det är ju motigt att gå in och sätta sig i en reception..
Det som är bra är nu under sommarn så är vi inte så många på jobbet vilket innebär att man har fullt upp hela dagarna, tiden går lixom väldigt fort då.
Igår städade jag i nedre styrkan ... pjuh! Ibland undrar man ju varför personer, vågar jag säga killar.., lastar på så många viktplattor, så många kilo, tränar, men sen är för trötta för att plocka tillbaka allting. Träna inte så tungt då!! Eller sluta vara sådana slarvers eller latmaskar.. Jag är ju jätteglad att de / ni tänker på mig... äh hon får ju betlat för att städa här ( precis så som man tänkte om städerskorna i skolan ... ) men att flytta på 20 st 25 kg plattor är både svettigt, tungt och jobbigt :P
 
Idag är det torsdag, veckorna verkligen springer iväg.
Ikväll ska vi till Svärdsklovas restaurang och fira Markus mormor som fyllt år. Aldrig vart där så det ska bli spännande.
Och imorgon är det afterwork på Forsen! Mummmmmaaa!!
 
Lördagen fri då karln är på cykelbarrunda. Vet inte vad jag ska hitta på, känner för att baka nått.
Kanske ska man ta sig till Farmor och Farfar och se om de har nån rabarber.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0