*

Försöker mobilblogga massa jul/nyårsbilder men det går inte.
Blir lite lätt frustrerad faktiskt!!!
Anyways ... nytt år, nya möjligheter.
Känns spännande, har några mål tror jag, eller snarare nyårsönskningar än löften man ska ju nämligen hålla det man lovar.
Kanske postar ut det här på bloggen snart.
Bloggen hade jag tänkt ska få mera liv, bloggen är ju ett redskap för att både hämta och lämna energi, positiv som negativ.
2 / 1 - 13.
Spännande, ska försöka låta detta bli hälsans år, men fokus att råda bot på mitt sjukdomstillstånd.
För jag vill inte vara sjuk, det är ju numera nått jag är.. mer än nått jag har..
Och det är sorgligt.
Idag är det jobbtime, och jag är faktiskt laddad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0