*

Man får både känna sig besegrad och nöjd när man kört 2 h klasser idag.
Numera håller jag mer konditionsbaserade klasser än styrka.
Förut körde jag ju både styrka och funktionell träning regelbundet.
Kände mig grymt svag idag, but I made it.
Vart sjuk så länge så nu börjar träningssuget rejält så har börjat lite smått.. o peppar peppar har det kännts bra än så länge.
Igår tog jag 20-30 minuter rask promenad på löparbandet och varvade det med 1-5 minuter joggintervaller.
Det räckte gott och väl, felet många och även jag gjort / gör är att huvudet vill men kroppen och immunförsvaret kanske tom inte alltid är med.
Men som sagt nu äre ju bara o hålla tummen.
Ikväll blir det lungt eventuellt någon bio, och imorrn bjuder A-k på party, spännande.
=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0