Innan & Efter

 
 
Förövrigt.. vet inte riktigt hur de tänker men vad gör det.
Hotellet inför helgen hörde av sig i måndags och bekräftade vår vistelse och hälsade oss välkomna, mycket trevligt.
Nyfiken som jag är så bad jag få veta 4 rättersmenyn så jag visste att jag hade nått mycket smarrigt att se fram emot.
Nej då var den inte klar.. ? Nehe.. vi kommer ju på lördag men men..
Men på onsdag skulle ja få besked.
Idag fick jag besked med 3 rätter för de hade ej bestämt den 4:e.. ehh nehee? ( dessutom har de scannat in en handskriven meny... men de blir säkert bra )
Men men... ser fram emot att trycka i mig följande:
Jordärtskocksoppa med skaldjurstartar och vattenkrasse
Kalvryggbiff med vinkokt smålök, potatisfondant, sparris, bearnaisesås och rödvinsreduktion
Chokladfondant med passionsfruktssorbet, chokladparfait, halloncoulis och krokantflarn.
Låter gott och krångligt :DD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0