Fredag.

Vem älskar inte fredagar?
Kanske den som ska jobba i helgen iofs.
Denna vecka har jag sprungit på bandet 2 ggr, styrketränat 1 gång och kört pulscirkel, samt hållt mina klasser.
Är så glad att jag känner mig så pass pigg och frisk att jag kan göra det!
Provade utan astmamedicin idag... och det gick tungt.
Men hur vet man att det är medicinen som hjälper eller om det är psyket som inbillar sig?
Jaja, så länge det funkar, och så länge jag kan träna så är jag glad! =)
 
M är borta denna helgen, och jag har faktiskt inga planer.
Känner för att unna mig och hitta på saker.
Men många kompisar är borta eller upptagna eller jobbar.
Så vi får se vad jag hittar på.
 
Har en väligt hittills bra fredag.
Jobbat, tränat, handlat fina tulpaner på torget, handlat lite, duschat och bäst av allt kvällens mat.
Krämig potatis & purjolökssoppa med tillbehörande hemmagjorda krutonger, baconströssel samt chevretoast.
Lyx!!
Kollar nu på Glee i morgonrock, tänkte måla naglarna och bara ha det gött.
Önskar er en härlig fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0