26/2-13

Oh boi'
Är lite förvirrad just nu.
Har hållt på och försökt logga in på internetbanken för ica i 2 dagar.
Nu när jag slutat vart frustrerad och istället bara vart hopplös och ringde då visar det sig att jag har en spärr på mitt konto. Jaha? Hur ska man veta det, och det var bara att läsa upp en kod och trycka en gång på dosan så var de mesta färdigt.
Så  nu funkar den.
Vill separera lite resepengar så man har lite koll.
Jag har ju redan börjat längta och drömma om New York.
Markus gjorde mig lite rädd dock här igår.. för vi ska ju åka med ett nytt plan, de skulle lyft runt jul.. och då fanns de nått fel.
Grejen är den att de fick flygförbud typ till maj ( vi ska ju åka till juni) och norweigan har inte ens fått sitt plan levererat.. hur går det ihop sig?
Tror jag ska ta och ringa flygbolaget och se vad de har o säga.
 
I helgen så var Markus och jag hemma hos Sarah och Johan.
De bjöd på SÅ GOD MAT och efterrätt.. bubbel och drinkar.
Bästa värdparet :D
 
Sedan tog vi våra runda fötter till olearys och dansade harlem shake =)
hehe.
På söndagen blev det inte många knop gjorda. Men vad gör det.
Sprang faktiskt igår 4.5 km. Drömmen är ju att ta 5 km på 30 minuter nu.
Vill inte springa mer än 30 minuter.. man blir så trött och uttråkad.
Eller det är målsättningen nu iaf.
Enda sen jag bestämmde mig för att springa 2 ggr i veckan så har jag känns mig ( njaa iaf från och till ) friskare och piggare.
 
Det är redan tisdag, solen skiner och jag längtar till helgen!
För då ska Markus äntligen få sin födelsedagspresent.
Spa weekend =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0