11/2-13

Veckan kommer veckan går...
Det man kan säga är ju att det går fort åtminstone..
På lördagen bakade jag minisemlor.
SUPERGOTT!
Det är ju semeldagen imorrn, kanske får göra en ny insats då... =)
Helgen gick verkligen i matens tecken.
Gjorde jättegod torsk i ugnen med purjolök bl.a. muuumms.
För inte tala om maten hemma hos m & p :)
Dessutom avrundade jag o mamma helgen med les miserable på bio.
Mycket bra musikalfilm.
 
Tråkigt är att Markus är jättesjuk :(
Feber, ont, hosta.
Så försöker vara så snäll jag bara kan o hjälpa honom.
Vad snäll du är säger han, men det är väl därför man har varandra för att hjälpa i vått och torrt.
Han blir nog hemma imorrn också men håller tummarna för att han blir frisk snart.
Har lyckats styrketränat idag och skrivit en ny medlem, så jag är glad.
 
Har lite färgskiftstankar just nu vad gäller inredning i hemmet... har en stor tanke åt de blåa hållet.. en färg som jag inte brukar anamma annars... vi får se hur det blir med det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0