God morgon

Det var minsann en liten sväng sedan man var inne och skrev :)
November och December går ju bara av farten..
Jag och Matilda har totalt sett firat 25årsdagarna i 5 helger.
Förförra helgen blev jag överraskad med en kryssning.
Så jag, Matilda, Markus och Ludde drog med Birka Paradise till Mariehamn t/r.
Dansade, drack, skrattade, spelade, åt, sov, shoppade lite.
Mycket trevligt.
Jag och Matilda har även hunnit en shoppingtur i sthlm helgen därpå.
(Tanken var att jag skulle detaljerat komma ihåg och berätta/redogöra för hur jag haft det och vad jag gjort den senaste tiden.... men 1. orkar inte, 2. handen på hjärtat kommer inte riktigt ihåg ).
Hehe.
Har bara känt sista tiden att jag inte hinner med...
Tiden rinner lixom iväg.
Har iaf bakat lussekatter 1 gång samt skickat julkort.
Nu är också julklapparna inköpta och presenter till födelsedagsbarnen.
Kanske har jag hunnit med en del ändå.. ?
Lägger upp lite bilder ist.
Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0