Helg <3 :) :)

Äntligen välbehövlig helg!
Känslan ( som ej var långvarig pga jag skulle bort ) när man kommer hem på fredagen, duschar läääänge, slår sig ner i soffan i morgonrocken, nystädat det är fantastiskt!!!
Då kan jag verkligen relaxa :)
 
Igår så fick jag dock snabba mig på eftersom det var afterwork på olearys.
Mycket trevligt!
Jag åt quasidillas ( kanske stavas så eller inte..  ) och drack 3 cider.. hehe, inte likt mig innan kl 18 ;)
Sedan for jag vidare till mor och far som ska åka bort till grekland snart. Kvalitetstid!
Sedan åkte jag hem och gick och la mig i min nybäddade säng och sov som en kung!
 
Grymt!
Vaknade upp och kände en så skön känsla i kroppen.
Gjorde frukostbricka med tända ljus kollade på tv, trots att det är lördag och att man kan sova ut så vaknade jag innan klockan ringde som ändå var satt på kl 7:00.
Lovely!
 
Varför jag också satte klockan "tidigt" var för idag har vi lite kickoff / utbildning med jobbet. 10-15.
15:00 drar jag vidare till Stigtomta och Jennie för att förebereda den stundande PERSONALFESTEN.
Tradition de senaste 3-4 åren har vi vart hos Jennie, och på nått konstigt sätt har vi bara roligare och roligare för varje år.
Jennie och jag lagar maten och är "lekledare".
Ni kan ju tänka er hur det är när 10-20 instruktörer får lite alkohol, håller man på att spexxar på klasserna i vanliga fall förhöjd detta gånger 1000.
Mycket roligt. Så ser fram emot kvällen.
Har iofs planerat några lekar utomhus och enligt väderleksrapport ska det ej regna men det ser lite dystert ut just nu, men vi får se.
Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0