29/8-13

Äntligen torsdag!!
Välbehövligt på alla sätt och på alla plan.
Just nu är det lite tungt här och där.. men förhoppningsvis vänder det snart hoppas jag.
Denna vecka har jag hunnit med att umgås en hel del.
Började med en promenad med Matilda, det blev en promenad med Linnea, Träffade Sarah och Johan, skivstång med Matilda, idol hemma hos Sara, snart promme med Anna-karin, kanske träffa mamma en sväng och sedan en aw imorrn.
Härligt!!
 
I helgen har vi personaldag med efterföljande fest som jag ser mycket fram emot!
Måste bara fixa med den så de blir några roliga lekar. Det är Jennie och jag som håller i taktpinnen denna fest då Kristian inte är med oss.
 
På söndag hoppas jag på bio och snabba cash, vi får väl se hur pigg man är på söndag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0