*

Hej Hopp.
Äntligen så var det helg ( eller ja igår iaf ) ..
13 dagar med mer eller mindre jobb, söndagen var mer än välkommen!
I fredags så åkte jag och M ut till Tba till L & K, tacokväll, mycket trevligt.
Jag körde då det var upp o jobba på lördagsmorgonen. Öppet hus, med ja, något
svalt intresse får man väl sammanfatta dagen. Men några nya medlemmar blev det iaf.
På kvällen så dök Å & F upp och vi drack.. ( dem drack ) vin, wiskey. Jag begränsade mig lite.. var både trött och var springsugen inför söndagen. Inte för de blev nått spring sen på söndagen men iaf.
Under lördagen så åkte jag och M hem till farmor och farfar och grattade i efterskott och fikade. Mysigt att hälsa på dem då det var alldeles för längesedan jag var där.
På söndagen så drog vi hem till mamma och pappa bjöd dem på och provsmakade en ny magnusglass den som smakar cremé brulée - mycket god.
Lagade egengjorda hamburgetallrikar, gjorde fint på balkongen så nu är jag redo att plantera lite :)
Sen så vaknade jag och det var måndag ............ trist!
Längtar redan efter nästa helg!!
Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0