Röv-Piss-Skit-As-Dagen

Ja, det får denna dagen heta och gå i historien med.
Ja ursäkta min franska - men vafan!
Bokat 6 möten, varav 1 dyker upp 19:30 (slutar 19:00 så jobbar dessutom över ) varav han ej blir medlem.
En annan tant-medlem klappar mig på magen och säger "Du har ju också mage".

Vad är det med människor?!?!?!?!
 
Nu har iaf M lagat mat till mig carbonara - vitlök xxxxx ;)
Blir underhållen av Frank och Markus ikväll också.
 
Fina blommor låg utanför dörren också .. har mina aningar.
Och om det är en fin tjej som börkar på E ( kanske inte , men det är var jag tror)
så finaste du, tack, det var verkligen vad jag behövde efter denna röv-piss.skit-as-dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0