I had a dream

Herregud så jag har drömt idag ...
Först och främst ångest, idag har jag många möten på klubben, så har drömt att jag totalt glömt mina möten åkt hem för att hänga med en kompis, där jag kommit på att kunder bara stått och väntat och chefen fick reda på det - inge bra!
 
Dessutom tog jag mig friheten att åka och hälsa på Jonna i USA, vi spenderade tid på Sephora och Mac, och kom åter igen på att jag missade mina möten, och dessutom problemet, hur tar jag mig hem??!
 
Vaknar upp hemma, berättar för Jennie vad jag shoppat men säger att jag inte minns hur jag kom hem från arlanda och till Nyköping i tid dagen efter för att gå till jobbet, men då hade ju snälla Kristian kommit för att hämta mig.
Kristian hade också köpt present åt David Roos dit vi skulle allesammans på kalas..
 
Dessutom så ville Markus tänka på hur vi skulle ha det, men bestämde slutligen att vi skulle fortsätta vara ett par.
Herregud - vilken jäkla kaosdröm...
Pjuuuhhh, ångestdröm men med shopping i USA inslag ... vad betyder det?!
 
Lägger inte för mycket vikt på att fundera varför ..
Idag har jag förhoppningsvis möte med 6 personer.
Så håll tummarna för medlemsskap.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0