Oktober ...

Får man lov att tycka oktober försvinn??
Jag tycker denna månad har vart och fortfarande är ooooooerhört lång.
Jag ser fram emot november då det är 3 roliga saker som händer =)=)
Gick in på blogg.se nu och fick se ett inlägg om ett par som hade fått simma med delfiner i Dubai,
eh ja tack! Det vore ju verkligen häfigt att få ha gjort det!
Men 5 dagar, shoppingcenter som är som städer, världens högsta byggnad, öken, sol & bad, åka skidor inomhus, världens största fontän, arabisk kultur, jätteakvarium och simma med delfiner ...
Låter ju inte opptimalt tidsmässigt, har dock bestämt mig att jag ska satsa, och besluta på en gång.
Ser jag nått snyggt så tar jag det, man får bara en chans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0