Helgen.

Oj oj oj vilken trevlig helg jag haft!
Helgen startade kl 15:00 i fredags då drog jag ett mage/rygg pass på gymmet.
Kände mig väldigt duktig efteråt.
Åkte och hämtade Markus i den supersnabba bilen ;) och sedan blev det matlagning på det.
Sen åkte vi faktiskt och tittade på premiären av Hypnotisören med Lena Olin och Mikael Persbrandt.
Jag tyckte filmen var bra, M var inte riktigt lika nöjd som mig, men men smaken är som baken.
Dock så hade jag ju innan läst boken, och minns inte slutet sådär... så kanske det var det som var annorlunda.

Lördag åkte vi till Uppsala för inflyttningsfest hos Sofie och Oscar. Men på vägen upp så ringde vi Sara och Johan som var på Skärholmens Köpcentrum så vi stannade till där och luchade med dem.
Vidare mot Uppsala och checkade in på Radison Blue. Mycket trevligt och fräscht hotell! Dock inget kylskåp till mångas besvikelse då det primära syftet var att förtära alkoholhaltiga drycker ;)
Men vi hade ju ismaskin i korridoren så M fyllde handfatet med is så det fick bli vårt provisoriska kylskåp.
Hemma hos Sofie var det fullt med folk, men mest folk man redan kände igen, Oscar hade några få kompisar där. Sofie hade gjort mumsiga snittar. Hemmafester är alltid bäst, hade verkligen SÅ kul. Vi gick ut på krogen men det blev inte så långvarigt tyvärr.

Sängarna på hotellet var GUDOMLIGA, men jag och M var sååå trötta när vi skulle gå upp.
Vi tog på oss våra blå tofflor och gick ner till frukosten som var så god! Vi satt och flamsade och snackade en bra stund. Grabbarna såg till att vi fick checka ut lite senare och vi tittade in gym, balkong och relaxen istället.

Slutligen tog vi oss i kragen och tog bilen till stockholm.
Där möte vi upp min familj för jag och Emma skulle gå och se Ola Salo i Jesus Christ Super Star,
Mycket kul att gå på musikal och vilka röster alla hade! Herregud.
Efteråt åt vi födelsedagsmiddag för pappa på söder.
Mummsigt

Styrde sen bilen mot Nyköping och sooooomnade gooooott!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man bugar och bockar ödmjukast för skjutsen hem. Jag tycker att du är jätteduktig som körde så bra i Sthlm, vilket jag inte törs. Tack!

2012-10-02 @ 11:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0