Oaktivt

.. yes I'm so verry sorry!
"Helgen"

Fredag
Jobbade, snabbt hem för att packa väskor, handla, duscha, göra sig vacker. För just denna fredag bestämde jag mig för att överraska min kille med övernattning och restaurangbesök i Norrköping.
Skickade ett sms till Markus och berättade att jag skulle hämta upp honom från tåget så vi kunde åka och handla.
Bara det att han hade inte fått sms:et på tåget. Så när han klev av tåget så ville ju han absolut inte följa med och handla, varmt på tåget, precis jobbat bla bla bla.
Efter lite övertalning kom han till bilen iaf. Och jag berättade då att vi inte skulle på min påhittade grillfest .. ehhm nehe vart ska vi då?
Vi ska åka och äta i en annan stad, och han var väl igentligen lite nyfiken, men nu var han ju ofräsch efter jobbet osv. Jaaa men lilla vän, vi ska inte hem, så Malin har packat en liten väska till dig också!!
SÅ vi for till Norrköping, Elite Grand Hotell. Mycket mysigt, vi drack vin, bubbelvin, åt jordgubbar, choklad. Gick ut och käkade lammytterfilé med potatis och sås, drack drinkar och avslutade kvällen med att bada. Supermysigt!

Lördag
Hotell frukost, jag säger bara num num num!!!
Sen for jag och Markus hem, röjde lite i lägenheten. Markus hade 2 kompisar över, och jag drog på Eurovisionparty hos fin fina Sarah. Mycket trevligt, Sarah hade ordnat rosa bubbel. Vi röstade väldigt seriöst och lyssnade på alla bidragen. Och så händer det rakt framför våra ögon, vi är med och bevittnar en seger för Sverige!!! Loreen pch Euforia. Jag var och är grymt glad och nöjd!! Så häftigt. Så nu vill jag ju se det live nästa år. Man får hålla utkik på ticnet. Det blev en liten runda på Coctails & Dreams också.

Söndag
Herr Westerberg trött och seg, Fröken Håkansson hans motpol pigg och vaken.
Fröken blev något irriterad på herrn då det var en viss 1 års dag.
Det var strålande sol och vi skulle till Stendörren och ha überkärlekspicknic.
Vi kom iväg tillslut iaf, vi brännde oss båda två i det fantastiska solskenet.
Åt hemmagjorda baguetter och åt choklad.
På vägen hem åkte vi även förbi Tystberga, det var ju nämligen mors dag så vi doppade oss i poolen och hälsade på Lena och Kent. Sen åkte vi hem till min fina fantastiska mamma och pappa och gav min mammi lite choklad. Sen landade vi i soffan.

Det var min helg det..
Igår hade jag finbesök nämligen Jonnis!!
Mycket trevligt att hon kom förbi men det blev väldigt kort tyvärr, men vi får se till att ses lite mer i sommar hoppas jag.

Onsdag, det är sol men kallt. Vi får se vad kvällen har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0