Let's go

05:50 steg jag upp, åkte till Tystberga.
Åkte till Eskilstuna, när jag kom till Malmköping försvann min bilväg från GPS:en, shit!!
Äsch fortsätter, vägen kom tillbaka.
Kom slutligen till E-tuna, åkte lite vilse först varpå en mindre panikattack kunde utbrutit, men det gäller ju bara att hålla huvudet kallt. Och tillslut hittade jag både Kristian och Västerås.

Nu är vi på CMS utbildningen Tel-trac, en säljutbildning. Under första fikapausen sprang det runt en man med tvkamera, utan förklaring...
När han var färdig slog han i glaset som om han skulle hålla galosch berätta att fan filmade för vasakronan och en del bilder skulle visas på reklamfilm på kanal5.
To be continued... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0