*

?

Just nu är jag i en period där jag tänker på 100 saker samtidigt. Men inte har förmågan att göra någonting åt någon tanke. Man känner sig ambivalent. Man känner lixom motsatser hela tiden, Pigg, Trött, Irriterad, Glad.
Man vill fixa med flytten, men har inte tid. Man vill vara ute i det fantastiska solskenet, men lägger sig i soffan.
Man vill bestämma sin semester, men allt känns otillräckligt, kanske ska man då vänta, fast jag vill.
Vill shoppa, men spara pengar.
Ja, the list goes on..

Idag har jag iaf burit upp en tung kasse med böcker hem till Markus och sagt upp min el hos Vattenfall.
Känns skönt att boka av någonting på listan.
Ikväll ska jag träffa några utav mina fina vänner. Det var sjukt längesedan så jag hoppas på massvis av energiboost.

Det är fasiken jäkligt lätt att bli lite vårdeprimerad. Det är lixom Onsdag men det känns som en måndag. Inget vidare värst valborgsfirande ( jaja, man är väl inte 18 och student längre.. I know ). Man är sjuk för jämnan.
Det är bara trist...

Men men, den som väntar på nått gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0