What a feeling..

Antingen är man en pessimist eller en optimist .. eller??
Kanske är man en blandning av båda.
Antingen har man insikt eller så har man inte det... eller?
Kanske har man en blandning av båda.
När man är besviken blir det som ett svart och grått åskväder.
Man vet fasiken aldrig när det ska ta slut..
Man får sova på saken... vakna upp .. vara lite mer besviken.
Men ändå inse att någonting bra har jag ju faktiskt åstadkommit.
Mycket vill ha mer, men man kanske inte alltid är redo.
Min tid kommer snart, och då kommer jag vara redo.
Men vill ändå inte att min bedrift kommer i skymundan för min besvikelse.
Så... for your information..

Så klarade jag uppskrivningen igår, och det känns bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Malin det gjorde du bra!!! Mams

2012-03-16 @ 13:36:06
Postat av: Linnea

<3 finaste mallan! man har rätt att vara besviken ibland. det finns saker man inte alltid kan styra över. men du, grattis till provet! ett steg närmare det där jäkla kortet! love!

2012-03-16 @ 19:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0