Tjohoo

Idag så har vi en Kropp & Själsdag på klubben.
Från 11-20 är det gruppträning, föreläsningar, Pt i grupp.
Hoppas det blir en succé.
Jag börjar lite tidigare och slutar lite senare, får ladda upp med
en bra frukost här hemma.

Igår när jag kom hem från jobbet till Markus hajjade jag till..
Va?!
Hela vardagsrummet var spegelvänt.
Markus hade vänt hela vardagsrummet, det blev bra tror jag.. men
det kändes verkligen ovant.

För er som inte visste så är ju tanken här att inom snar framtid
så ska jag bli sambo! Suuuuperkul!

På tal om kropp & själ så längtar jag något enormt till lördag.
Då ska nämligen jag, Mamma, Emma och Mormor till Yasuragi Hasseludden (ett spa i Stockholm i Japansk stil).
Ska verkligen bli så skönt, Yasuragi betyder inre ro och harmoni, det kan jag behöva.
Har HUR mycket som helst att göra på jobbet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0