Suck!

Vet inte vad det är med mig, eller min omgivning just nu..
Jag stressar, blir irriterad och velar.. om det mesta faktiskt..
:(
Så jävla irriterande.
Det har med körkort att göra
Semester att göra
Saker man vill göra
Saker man inte hinner att göra
Saker att prioritera
Man vill ha kontroll
Men vill vara spontan

åhhh.... jag bryter ihop..
nej inte bryter ihop men nästan.
Det är ju mest ilandsproblem.
Men jag önskar att jag blev klar med det här körkortshelvettet för det tar en del energi som man vill lägga på nått annat.
Men peppar peppar, håll tummen för att det snart är över..

Jag blev iaf glad när Markus ringde mig imorse. Trots hans dåliga skämt
så skrattade vi tillsamans i flera minuter i streck :D
Det fick mig glad.

Det är också skönt att det är sol utomhus.

Mamma och jag snackade massa skit och det var skönt också.
Ibland behöver man bara få svära lite, vara lite arg, gråta lite eller kanske bryta ihop för att skaka av sig stress och press. Sen kan man köra igång igen.

Allt ordnar sig :D
















Kommentarer
Postat av: mati

du klarar dendär skiten snart! jag VET hur jobbigt, ångestfyllt, stressande, och prestationskrävande det är!! men sen: REN JÄVLA LÄTTNAD <3

2012-03-06 @ 16:32:42
URL: http://matildagoes.blogg.se/
Postat av: Linnea

<3

2012-03-07 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0