SUCK suck och dubbelSUCK!

... kanske får glömma det här med skorna.
Alla sitter vi och väntar på deklarationen och se vem som vinner "jag fick mest ligan".
Idag kom posten, deklarationen, yeeeeees!
Hann inte öppna kuvertet utan sprang till gymmet, körde ett jobbigt PulsCirkelpass.
In i duschen 1 minut, lika svettig innan som efter duschen ...
Öppnar kuvertet... fattar inte...
"Kristiaaaaaaaaaan?!?!?!" "jag fattar inte, har jag fått nått eller inte"??
Nej, sorry du ska betala tillbaka 3554 kr.
Tack som fan!

Kommentarer
Postat av: matilda

ledsen honey. det är så jobbigt med sånt besked :(

men, är det inte för att du typ jämkade för att tjäna lite mer per månad istället?

sluta med det isf. jag betalade full skatt fast att jag bara jobbade extra lite på ibis förra året- därför får jag tillbaka. hade också kunnat jämka & känat mer direkt, men ist får jag pengarna nu, förstår du?

tänker på dig coh saknar dig coh längtar tills vi snart ses! kmr hem om 8 dagar!!! KÄRLEK

2012-03-27 @ 14:40:54
URL: http://matildagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0