Sköna underbara torsdag

Åh vilken skön förmiddag jag haft idag.
Gick upp 07:00, frukost, städa.
Upp, ut och iväg på promenad med bästa Sarah som jag inte träffat på så länge.
Dessutom sprang jag en liten bit hem.
Det komiska är att det är sjukt jobbigt och tråkigt att springa. Men innan så är man sugen, och efteråt så orkar man ju lite till igentligen. har väl ingen bra springteknik och/eller så har det lite med förkylning att göra.

Nätt och jämt hann jag hem, duscha av mig, sen fick jag ju inbjudan av andra bästa Sara att komma till hennes
(Matildas) balkong/terass och sola. Jo jag tackar ja, så jag köpte med mig en varsin bulle och klev upp.
Medan vi gassade i sol så kollade vi igenom studentkatalogen 07.
Till mycket nöje och skratt. =).

Nu på jobbet, och har ÄNTLIGEN "prellat" semesterveckor... sweet.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi andra tog ju studenten -07 men okayrå ;)

2012-03-22 @ 15:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0