Goodmorning

Det är lite trist att Markus inte är hemma, men jag klarar mig rätt bra ändå.
Igår så var det afterwork med jobbet på C & D. Plankstek och rödvin.
Num Num Num!
Vidare till Fik@ och drinkar, och jag avslutade min kväll hos Ludde med vänner
för att spela Super Mario 8-bitars. KUL!!!
Sjukt längesedan!

Nu har jag tagit "lite" sovmorgon (vaknade nämligen 7, prick, för att jag alltid går upp då antar jag..).
Så sov till halv 9 tror jag.
Upp tända ljus, och sedan har jag ätit MYCKET till frukost. Gröt, stekt ägg, mackor, juice och en apelsin.
Till detta kollar jag på den senaste Twilightfilmen.

Idag ska jag städa, tjohoooo...
(Nej, men det behövs).
Skulle vilja läsa en bok, håller ju sakta men säkert på med Livet Deluxe av Jens Lapidius.
Jag vill gå ner en snabbis på stan.
Jag önskar jag hade motivation till ni vet vad... men ärligt talat så har jag det inte. Men ibland
så kanske man måste tvinga sig på lite motivation...
Jag borde tvätta..
Och jag skulle vilja ha motivationen att baka något, eller göra nått slags långkok.
Det var nämligen så sjukt längesedan jag gjorde någonting sådant..
Men vi får se vad denna muliga lördag bjuder på.
Ikväll är det iaf party hos Linnea =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0