*



Hej hopp då så var det onsdag.
Känner träningsvärk i kroppen.. puuhh.
Men skönt att det är onsdag och inga pass för min del.
Trodde jag när jag vaknade, men kom just på att jag ska ju vikariera idag.
Jahapp.. kom igen muskelrna nuråå! ;)
För någon dag sedan åkte jag och Markus och handlade.
Så kom en bra låt på radion nämligen Nause - Made of.
(Trodde vi)
Det var ovanstående låt som vi började skratta till. Vi satt kvar i bilen trots att vi hade
parkerat och lyssnade och skrattade oss igenom hela klippet.. och en liten smula sanning ligger det ju i det iaf..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Den här låten är ju så rolig! Det sjuka är ju att det finns så sjukt många människor som håller på så, lägger upp verkligen allt på fb! too much information, jag vill inte veta när du har varit på toa till exempel :)

2012-03-28 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0