*

I fredags så var jag och några kollegor hemma hos Fia ( även kollega) i hennes nya lägenhet i stigtomta. Det var verkligne trevligt och mysigt att ses utanför jobbet då man inte alltid har så mkt tid att snacka annars.
I lördags var vi hemma hos Linnea på pokerkväll, mkt trevligt.
Vidare till hamnmaggan, och slutligen hem efter att munspelet i country road satte igång och spelade.
Söndagen blev sjukt lugn Markus kollade på totalt 3 filmer och jag hänge på 2 st.
Jag tvättade, handlade och lagade mat också. Men annars gjorde vi fasiken inte ett jota.

Igår så bestämde jag mig för att beställa från nelly.com.
Hittade 3 klänningar jag ville ha, men ville ha en andra åsikt så visade brudarna på jobbet alternativen.
Då sa Fia jo men fasiken jag borde ju också beställa. Okej, men då tar vi det vid 4.
Varpå den klänningen som jag såhär i efterhand kanske gillade allra bäst var slut, jävla skit!!
Så trist!! Men men, får ju förhoppningsvis hem 2 klänningar som sitter bra och är fina snart.
Bara det att det stod nått om error med betalningen nu när jag tittade i efterhand så mailade kundtjänst .. to be continued.
Igår hängde även jag och Linnea mkt mysigt, vi kollade på filmen this means war och den var lite smårolig.

Idag åker Emma och Mormor bort hoppas de får en jättemysig resa.
Jag ska snart åka och jobba, men innan dess drömmer jag och victoria secret, starbucks, sephora ... ååhh. Vill bara till USA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0